Semester

Nu är jag på solsemester! Tempot är väldigt lågt och jag har slutat leva på nudlar. Jag behöver inte tänka på ekonomin nu när jag bara har ett par veckor kvar på resan.

Det har inte hänt några stora saker sen jag skrev sist, men en sak som var lite extra roligt var när alla på hostelet chippade in 10 dollar var (ca 65 kr) för en stor BBQ och massa goon. Alla åt, drack, lekte fyllelekar och gick sedan ut tillsammans.

En vanlig dag ser ut ungefär såhär:
-Vaknar vid 10-11, tar det lugnt ett tag och äter sedan frukost.
-Frukosten består oftast av antingen jordnötssmör, sylt och gröt eller av någon pastarätt jag lagar själv. Igår åt jag dock en fot macka från Subway.
-Beroende på hur vädret är drar jag sedan antingen till stranden eller går runt på byn.
-Middag äter jag antingen på byn eller så grillar jag på hostelet. Igår grillade jag ett par burgare, en kängurukorv och massa grönsaker.
-Kvällarna brukar spenderas med alla andra på hostelet. Vi dricker lite öl, lite goon och mår mycket gott.

Här är lite bilder på hostelet


Grillning med Marcus och Siriffo


På återseende.
Matt

Kommentarer
Lil' lippe says

Fy faan. Själv är man nergrävd i tentaplugg och jobbdeadlines. Höstvinden vinar också. Bah.

2010-10-14 @ 14:59:38
URL: http://www.elvisp.se
Lil' Alex says

Känns det nödvändigt att ha ett nummer man inte ens kan ringa eller? Klockan är iof typ halv 2 på nattkvisten hos dig men jag vill gärna ringa iaf! Jag sitter lite i chock. Kommer hem snart å grejor, vill veta vad som händer och orkar inte vänta i tre dagar på svar via bloggen/msn. Messa ditt nummer eller ring så jag kan prata med dig. Pronto!!

2010-10-14 @ 15:44:57
Lil' Saya says

Jag håller med Lil' Alex. Går ju inte att få tag på Dig bro! Smsa så kan jag smsa Dig! :D

2010-10-14 @ 20:45:47
Lil' Amanda says

Jag håller också med! Om allt det där som my homies skrev.

2010-10-15 @ 10:25:45
Lil' evvo says

Jag vill inte förstöra dina sista semesterdagar men jag kan inte låta bli att berätta vad du har att vänta dig..

Det snöar och är alldelens vitt på marken :(

Passa på och njut av solen :)

2010-10-19 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0